donderdag 29 maart 2012

Travel journal, nu ben ik er klaar voor.







En hier is mijn travel journal. Het was flink doorpoten, want ik had iets anders gemaakt met een harde kaft, maar ik wilde dat het flexibel zou zijn, ik ben er dan ook al een poos mee bezig.
Het boek is gemaakt van broodzakken. Overal is ruimte om te schrijven, veel labels, en dan kan je natuurlijk van alles kwijt in de broodzakken zelf, dat kunnen tickets zijn, maar achteraf ook foto's die gemaakt zijn.
Na mijn reis zal ik het boek nog eens showen maar dan met alles erop en eraan. en wie weet nog leuke versiersels, maar voor de trip leek mij dat niet zo slim.
Dan zeg ik nu, tot eind april, begin mei.
Liefs Dora

35 opmerkingen:

Miranda zei

Wauw Dora wat ziet dat er geweldig uit !!!
Dat zal best vol komen ben nu al benieuwd hoe het er straks uit gaat zien !!

Boukje zei

Nou dit ziet er al geweldig uit! Daar kun je heel wat foto's in kwijt!
Heel veel plezier op je wereldreis!
Groetjes Boukje.

Lia zei

Een geweldig mooi boek!!!
Ben benieuwd als je klaar bent met invullen van je boek.

groetjes Lia

Ellen zei

Ziet er nu al geweldig uit. Dan zeg ik nu; een hele fijne vakantie, een hele goede reis gewenst! Ben erg benieuwd naar je ervaringen....
Liefs Ellen

Unknown zei

super gaaf geworden en veeeel plezier he geniet maar lekker!

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Veel plezier met vullen!

Anita zei

Dora dat ziet er heel gaaf uit zeg.
Wens je een hele fijne vakantie en let goed op jezelf.

Gr. Anita

Willy zei

Wow, wat een project! Ziet er prachtig uit. Goede reis en veel plezier!
Groetjes, Willy.

Kethy zei

Wat een mooi boek Dora. Als hij straks gevuld is zal hij nog mooier zijn. Een hele fijne vakantie toegewenst.

Liefs, Kethy

Lenie Hempen zei

Hoi Dora
Dat ziet er nu al gaaf uit.
Heel veel plezier met Je wereldreis.
Geniet er van.

Gr Leny Hempen

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!! This is JUST AMAZING Dora!! WOW WOW WOW!!

yyam zei

Wow! That's an awesome travel journal! Love all the tags. Can't wait to see the photos!

Sandra1968 zei

Een superleuke traveljournal! Daarom alleen al zou je op vakantie willen gaan ;-)
Heel veel plezier!
Liefs, Sandra

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, super! Wat een leuk idee en het ziet er prachtig uit!! Groetjes, Yvonne

Scraptick zei

Je travel journal ziet er echt gaaf uit. Een fijne vakantie en kom gezond weer terug. groetjes Annemarie.

Riet zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt Dora.

Liefs Riet.

marja zei

prachtig!! waar ga je heen?

Maja Rijkers zei

Ik vond het journal er al mooi uit zien toen je er net mee bezig was. Nu het verder aangekleed is is het nog mooier! Als het straks gevult is is ie helemaal super! Hele fijne vakantie en goede reis!

Lynnda zei

Wow... STUNNING!!!... This is JUST AMAZING Dora!! I'm still WOW -ing... hugs..xoxo

Kirsty Vittetoe zei

This is WOW WOW WOW, what a lot of great details and beautiful stuff here!

Alexandra zei

Gave travel journal, die voorkant is echt gaaf.
Voor straks een hele fijne vakantie toegewenst.

Linda zei

Hoi Dora, Wat een supermooi travelalbum heb je gemaakt zeg! Daar kun je straks lekker veel in kwijt, ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat met foto's enz. Zelf ben ik al een paar keer in Amerika geweest en ik kan je zeggen, het is waanzinnig gaaf!! Lekker van genieten zou ik dan ook zeggen en heeeeeeel veel foto's maken zodat wij straks ook een heel klein beetje mee kunnen genieten! Goede reis en heel veel plezier. Groetjes, Linda.

Loes Oorschot zei

Echt heel gaaf!!

Groetjes, Loes

Maia zei

Wauw in 1 woord prachtig Dora!
Hier kun je veel mooie foto's in kwijt!
Ik wens Andrea en jou een hele gave vakantie naar Amerika toe, geniet er van!
Lieve groet Maia

Gerdie zei

Schitterend gemaakt Dora! Geniet van je reis!!!!!!!!

groetjes
Gerdie

Gerdie zei

Schitterend gemaakt Dora! Geniet van je reis!!!!!!!!

groetjes
Gerdie

Anneke Wijers zei

Oh wauw, wat gaaaaaaaf Dora!!!

anja curvers zei

Supergaaf Dora wat een werk en wat zal het straks mooi worden. Ik zeg dan nu ook veel plezier fijne reis en tot ergens halverwege mei.

Dilly zei

Allemachtig, dat ziet er super uit. Hierin kun je ongelooflijk veel foto's kwijt, Zonder foto's is hij al de moeite waar om naar te kijken!

Pia zei

wow woooow what a wonderful album, like it
hugs Pia

Je@net zei

Wauw, dat ziet er super gaaf uit, Dora! Goede reis gewenst!

loes de groot zei

wow super gaaf! en ook lekker stoer grappig om te zien van jou meestal maak je lief : )))

loes de groot zei

wow super gaaf! en ook lekker stoer grappig om te zien van jou meestal maak je lief : )))

perelka111 zei

wow...it is amazing:)))

JaN's ArTy JouRneY zei

Wow!! What a fabulous journal!! amazing work!
Jan x