vrijdag 16 april 2010

ow ik ben druk in de weer



Maar kan dat nog even niet laten zien, het is nog niet klaar, ja ja ik ben nog bezig met mijn hartenbakje, schiet wel op nu hoor.
Maar ik ga er zo mee verder.
Voor vandaag een kaartje uit de restenbak, vooral de tekst van de stempel vind ik erg mooi.
Vandaag ook nog even boodschappen doen en dan weer aan de scrap, verder weinig plannen, maar dat is ook wel eens lekker.
Ik heb overigens nog een paar awards gekregen, meiden ik ben het niet vergeten hoor, ik zal ze eerdaags nog even plaatsen.
Ik ga snel weer verder, fijne dag iedereen!

18 opmerkingen:

Sandra zei

Heel erg mooi, je kaartje. Leuk die blauwe roosjes. En dat stempeltje... zo gaaf! En ik vind je blogachtergrond trouwens ook helemaal te gek!

Groetjes,
Sandra

Ellen zei

Mooi Dora! Dat hartje, is dat van de cricut?

Groetjes Ellen

Angèle zei

Wat ziet je blog er leuk uit Dora!
Mooie spulletjes maak je toch weer elke keer!
Fijn, zonnig weekend, Angèle

Loes Oorschot zei

Wauw zeg dit is schitterend van kleur! Het relief onder de stempel vind ik prachtig! Is dat kant?

Groetjes, Loes

Smita zei

Looks awesome... waiting to see the rest of it!

yyam zei

Oh so pretty! I love the see-through lace on paper effect...gorgeous!

Have a great weekend Dora! :)

Laurel zei

Stunning Dora.

Alexandra zei

Prachtige kaart ook, en de tekst van de stempel is zeker mooi.

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwww! Dora!!! This is BEAUTIFUL!! Loveeeeeeeeeeeeee that heart and the colors! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

very pretty dora! love the new look of your blog...that frog made me smile:)

Ann zei

zo mooi weer Dora, ik laat tegenwoordig niet meer altijd een berichtje achter maar lees en kijk wel. Je maakt ook zo veel moois

Céline zei

Wat een mooi kaartje met de blauwe roosjes! Je blog zelf ziet er trouwens ook erg mooi uit! Wat een lief kikkertje zit erbij!
xxx

Wendy zei

Wat een mooie kaart

Fijn weekend Groetjes Wendy

Anneke Wijers zei

Wat een mooie kaart! Leuk met die blauwe roosjes!

Ingrid Danvers zei

Wat heb je weer een prachtige kunstwerkjes op je blog staan, Dora. Erg mooi allemaal. Ben zo benieuwd hoeveel tijd je nu kwijt bent om zoiets te maken.

Fijn weekend!

Inge zei

Ik blijf het leuk vinden om naar je kaarten en doosjes te kijken, je besteedt zoveel aandacht aan alle details! Succes met je hartendoosje;)
Groetjes, Inge

Unknown zei

Mooie restjes heb je weer bij elkaar gescharreld :D

scrapdictive zei

Oooh, ik ben weer stom geweest. Ik heb net eerst even naar de foto's van je hartendoosje gekeken en dan valt dit kaartje, hoe mooi het ook is, ineens helemaal in het niet...