dinsdag 20 april 2010

Mijn kinderkar


Hij is af, ik was vandaag in de stad en heb meteen een paar kleine dingen gekocht die erin kunnen. Dus binnenkort kan ik deze versturen. Ik heb het idee van Flolie, ik wilde dit al een tijd maken, maar dacht.....hoe begin je eraan. Toch wilde ik het proberen, en een poging gewaagd.
En achteraf valt het enorm mee, het is namelijk erg leuk om te maken, je maakt een bakje en daar maak je een wagen van, zo zie je dit veranderen terwijl je bezig bent.




Ik vraag me weleens af wanneer het stopt, dat je gaat zitten en denkt...ik weet niets meer te maken, maar overal kom ik wel weer iets leuks tegen. wat ik vanavond ga maken...ik denk een kaart, maar het kan ook wel weer iets heel anders worden.
Liefs Dora

27 opmerkingen:

Laurel zei

Oh my so pretty, love the little booties!

Carina zei

Hi!
Ohhhhh it,s so pretty and so many things you have done on it.
It,s AMAZING!!!!

Hugs from me to you!

Julie Tucker-Wolek zei

OMYGOSH!!!!! Dora!!! Every time I think that U have outdone yourself....U prove me wrong and DO IT AGAIN!! WOW WOW WOWWWW!!!! This is GORGEOUS!!! I loveeeeeeeeeeeeee the little booties! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Ilonka zei

owh Dora wat een super de supermooie creatie, en hij is onzettend gaaf. En wat zijn de schoentje leuk he.

Groetjes ilonka

natacha zei

wauw t'is een heel schoon kinderwagentje geworden zeg
heb er gisteren ook nog zitten naar kijken
zogt ook het patroontje van die schoentjes zou jij mij deze eventueel eens kunnen door mailen
groetjes natacha

Cora Hoekstra zei

Dora, hij is wonderschoon.

Anita zei

Hoi Dora
2 dagen heb ik geen internet en heb je weer 2 leuke dingen gemaakt. Dat wagentje is super hoor.
De ideeën blijven maar komen en houden nooit op toch?
Gewoon doorgaan. Lekker bezig zijn.

Gr. Anita

Sandra zei

OHHH, wat snoezig! Dit is zo lief!
Die kleine schoentjes... Zo schattig! Echt helemaal geweldig weer, Dora!

Groetjes,
Sandra

Angelique zei

Geweldig zijn die wagentjes he, ik heb hem ook op me to do list staan en wil hem zeer soon gaan maken. Hij is prachtig Door,

liefs Angelique xxx

celia zei

Wat een pracht van een kar!Supermooi!Knap knap knap, mijn mond valt open en ik weet niets meer te zeggen! Proficiat!Liefs,Celia.

Inge zei

Wauw! Wat een mooi project weer Dora! Ik krijg echt het idee dat je nooit zonder inspiratie zit, heerlijk toch?
Groetjes, Inge

Anneke Wijers zei

Hee, wat leuk!
Schattig dat wagentje!

Lenet zei

haha jij bent ook wat..ik zag hem van de week toevallig op haar blog staan en dacht nog , da's een mooi project voor Dora , Heb je me horen denken?
Hij is super geworden!!

BOXERGEK zei

Erg leuk en die schoentjes vind ik echt lief.

X Esterina

Ellen zei

Oh wat is dit weer prachtig! Ik vind het haast onbegrijpelijk hoe je steeds weer wat anders bedenkt!

Groetjes Ellen

Christa zei

zo die is ff gaaf zeg ,wat mooi om kado te doen , ik heb toevallig ook iets gemaakt voor een kraamkado wij zitten hier volop in de babys en zwangeren wel heel leuk groetjes christa

Bizzy @ home zei

Wat een beauty zeg! Enorm schattig, ook de inhoud en de schoentjes er op.
Groetjes Renny

Creagea zei

Ohhh wat ontzettend mooi..super

xxx Gea

yyam zei

Ok Dora...do you take orders? This is just so adorable! :)

Willeke zei

helemaal top weer Dora, ik blijf je vintage stijl mooi vinden!

leuk cadeautje ook!

Silvia zei

Hier is maar 1 woord voor nodig:
GEWELDIG.

gr. Silvia

scrapdictive zei

Oooohhh... hartstikke mooi weer.
En die schoentjes...

Peet zei

Schitterend Dora!!!!

Unknown zei

wow wat een gave karentje ik ga het onthouden leuk om kado te doen
jij maak als gewoonlijk altijd
wat prachtigs

groetjes carla

Alexandra zei

Ooh, Dora, wat een superleuk idee. Dat staat zo lief en dan die schoentjes er boven op, Geweldig.

* Daniëlle * zei

Wat een schattig projectje zeg!

Sandra1968 zei

Dit is prachtig!