donderdag 8 april 2010

Een cone om op te hangen



Dit idee is wederom afkomstig van Jeanet Bosman, wat kan die mooie dingen maken.
En daarmee beantwoord ik meteen een groot gedeelte van de vraag van gister waar haal je de ideeen vandaan. Veel van het net, ik snuffel rond, en zie een bakje/doosje of een kastje. Vaak als ik dat zie ontspruit er vanzelf een eigen idee. Maar het komt ook voor dat ik gewoon ga zitten een stuk cardstock pak, en ik zie wel wat het worden gaat. Ik heb nu een idee van een soort kastje dat op een plateau staat en dat je kan ronddraaien..daar denk ik nog even verder over na.
Dit is een project dat ik zeker vaker maken ga, alleen misschien wel iets groter.
En ik moet wle zeggen, plaats heb ik hier niet voor, dus ze zullen als cadeau weggaan.
Een vitrinekast hiervoor...mmm denk niet dat vader er erg blij mee is:)
Wil je ook zo'n cone maken dan kan je op de site van Jeanet Bosman een link vinden rechts bovenaan, dan kom je op de site met beschrijvingen.


Dan heb ik ook nog een bericht dat voor sommige al bekend is. Ik ben gestopt met Get Sketchy, niet omdat ik het niet leuk vond, maar het wilde niet bij mij. Op een gegeven moment dacht ik ow de kaart van deze week, en als die af was maakte ik mij alweer druk om te volgende, het was een gevoel van hectiek in mijn kop, en dat is nou juist hetgeen ik probeer te omzeilen. Iets dat me steeds beter afgaat, maar met Get Sketchy niet lukte. Ik wil nog weleens over mijn grenzen heen gaan en dan toch proberen, maar ik word al snel weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik sliep er niet van, werd helemaal gek van mij zelf, en dan weet ik nu is het genoeg. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik echt de knoop doorhakte omdat je ook een gevoel hebt dat je het wel zo leuk vind, en er mee door wilt gaan, maar ik merkte dat toen ik dacht ik moet er mee stoppen en weer ruimte was tussen de hectiek. Ik zal zo nu en dan lekker mee doen, ik ben welkom wanneer ik wil, dus helemaal afscheid nemen doe ik niet.
Liefs Dora

22 opmerkingen:

Smita zei

That looks like a loooooooot of work! Very nice!!

natacha zei

wow dat is een juweeltje om in huis te hangen
zal wel veel werk aan geweest zijn om dit tot zoiets mooies af te werken
grtz natacha

yyam zei

This is absolutely gorgeous! It would brighten any room with its beauty Dora! :)

Anoniem zei

Je hebt een prachtige cone gemaakt! Het zal geen makkelijk besluit geweest zijn om te stoppen met Get Sketchy. Maar je moet wel rust in je hoofd hebben en geen extra stress omdat iets moet. Het moet leuk zijn. Groetjes Sylvia

Floortje zei

Even hardop dromen....als jij nou eens een winkeltje vulde met al je creaties...dan zou dat het mooiste en meest romantische winkeltje van Alkmaar worden! Wat een geweldige dingen zie ik hier weer voorbij komen...je laatste, de cone, is ook weer beeldig! X Floortje

liszha zei

Hij is beeldig! Jij maakt net zulke mooie dingen als Jeanet hoor!

~amy~ zei

gorgeous project Dora...hang in there!!!!

Unknown zei

eerlijk gezegd Dora...weet ik niks meer te zeggen op je projecten. teveel, te mooi ;)

Julie Tucker-Wolek zei

this is just gorgeous!!!! i loveeeeeeeeeee that bird!!!! and i'm glad u made a decision that makes u happy! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

basisschool de optimist zei

Heeeeel mooi, zo romantisch!

Willeke zei

hij is prachtig Dora!

gr Willeke

marja zei

hee dora, ik schrik te lezen dat je stopt bij GS, lijkt me een moeilijke keus te stoppen bij iets wat je zelf mede hebt opgezet. maar ik vind het wel heel knap dat je zo'n opgeruimde beslissing kan nemen!! heel goed!!
en die cone is ook weer beeldig! zou je eens foto's van je huis willen maken? waar laat je t toch allemaal met jou tempo?? ;-)

marja zei

nah had net een heel bericht...foetsie. samengevat: heel knap dat je zo'n opgeruimde beslissing kan nemen, lijkt me wel moeilijk! en je cone is weer geweldig!!

Monique zei

Hij is echt GEWELDIG!!!!
En jammer dat je bij get sketchy gestopt bent maar ik begrijp het wel...het moet leuk zijn en geen gestress.
xoxoxo

Anita zei

Wat mooi weer Dora en wat jammer dat je stopt bij Get Sketchy. Begrijp het wel hoor.
Ik heb je via dat blog leren 'kennen' en ben daar heel blij mee.

Gr. Anita

loes de groot zei

ja prachtig weer! en inderdaad is een kleine webshop niets voor jou???
en jammer dat je bent gestopt met get sketchy maar begrijp het wel hoor!
lekker blijven scrappen want je maakt super mooie dingen.....

scrapdictive zei

Absoluut een prachtige cone!

Ik moest wel lachen om het BB-tje van Floortje. Zou die droom ooit uitkomen, dan heeft ze helemaal gelijk.

Toodles,
Jo xoxo

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende cone!
En jammer dat je gestopt bent met Get Sketchy (maar wel zeer begrijpelijk), maar wanneer dit voor jou goed voelt, is het de juiste beslissing geweest.
Groetjes, Sandra

Ylona zei

Wauw, dit is echt geweldig!!! Heel erg mooi gemaakt Dora!
Jammer dat je bent gestopt met Get Sketchy. Maar als ik het zo lees is het voor jou het beste.

xoxo,
Ylona

Ilonka zei

whow zo erg mooi!! Toppie! Een prachtige cone.

groetjes Ilonka

Alexandra zei

Ooh Dora je cone is prachtig, die witte veren die je erbij gebruikt heb geven ook een prachtig effect.
Er staan leuke dingen op de site, hij staat bij mij al een tijd bij de favorieten.
Ik vond het al raar toen ik vandaag bij GetSketcy keek dat ik geen kaart van jouw zag, maar nu weet ik het. Knap van je dat je toch de beslissing heb genomen om te stoppen, hopelijk krijg je nu weer wat van je nachtrust terug.

Heidie zei

wat een schitterende cone heb je gemaakt. Wat een werk zal dat geweest zijn. En ik zal je missen bij get sketchy ook al kom ik niet elke week kijken.

liefs Heidie