dinsdag 23 februari 2010

Heart basket



Een tasje in een hartvorm alleen kan je het hartje niet echt meer zien. Ik was zo lekker bezig en volgens mij heb ik de lente in mijn bol. Hoewel ik net toch echt nog de auto van mijn vader stond te krabben. Aan de onderkant is dit tasje vrijwel plat en naar boven toe loopt dit uit, zo kan je er ook nog een cadeautje in doen, of snoepjes. Een verjaardags geschenk, maar nu staat het nog even op de kast. Inmiddels staat er wel veel op de kast:)

En dan kreeg ik gister ook nog een pakketje. Renny ken ik van het scrappen, van het bloggen, maar ze heeft nu al een tijdje ook een woonblog, onvoorstelbaar hoe je met kleine veranderingen je huis een heel andere sfeer kan geven. Ze maakt allemaal leuke dingetjes. Aangezien ze al aardig wat volgers had wilde ze een Give Away doen, en die heb ik gewonnen. Renny enorm bedankt. In het pakketjes zaten vintage afbeeldingen en twee geurzakjes, en die hangen nu boven in mijn slaapkamer, zo leuk zijn ze. Neem eens een kijkje op de woonblog van Renny En als je daar bent en je ziet al dat moois...ze heeft nu ook een webwinkeltje. Er zitten heel veel leuke dingen bij voor jezelf maar ook om cadeau te doen. En het wordt erg mooi ingepakt!
Nou ik ga maar weer eens iets doen, want ik wil nu toch echt scrappen vandaag, dat had ik gister al willen doen, maar voordat ik begon was het inmiddels half zes.
Fijne dag iedereen

20 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ja super joh! lekker vrolijk ook :) je bent goed bezig meid!

Renate zei

Wat een mooi hart heb je gemaakt, de blaadjes lijken zo uit de tuin te komen, echt net echt. Mooie kado heb je ook gekregen. Ik ga maar eens snuffelen op die woonsite.

Groetjes,
Renate

Anneke Wijers zei

Dat is ook weer prachtig, Dora!
Ik dacht eerst dat je een trouwboeket had gemaakt,
a.d.h.v. het kleine fotootje op mijn blog.
Héél mooi!

Riet zei

Schitterend tasje Dora,wat mooi met al die bloemen,prachtige kleuren.
En wat ben je verwend zeg,schitterend,ik ga is even kijken bij haar.

Liefs Riet.x

Sandra zei

Schitterend tasje! Hier word je inderdaad heel vrolijk van! Wat een prachtige rozen en blaadjes. Zoals Renate al zei... Het lijkt zo uit de tuin te komen. Zo echt lijkt het!

Groetjes,
Sandra

Trudy zei

Wat een mooi hart heb je gemaakt Dora.
Groetjes Trudy

Lenet zei

leuk joh!

loes de groot zei

zooooo prachtig weer!
enne ik ga ook maar eens even snuffelen bij de site van je vriendin : )

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwww!! that bag is gorgeous dora!!! loveeeeeeeeeeeeeeee all the flowers!!! And YAY to U getting happy mail!!!!! gorgeous stuff! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

super fun project and goodies!!

Sandra1968 zei

Wat een schitterende Heart Basket heb je gemaakt. Heel erg mooi!
En veel plezier met je prijs die je gewonnen hebt :-)
Groetjes, Sandra

Laurel zei

I never know what to say when I arrive here, everything you do is so detailed and beautiful!

Martha zei

Super, super, super mooi!!!

Anoniem zei

loove all your new projects... you really are such a fabulous Designer. I love the cards with the three tags.... stunning!

Bug hugs

Unknown zei

bofferd!! Maar het komt bij jou op de JUISTE plaats Dora! Je kaartje/project is schitterend weer!

Bizzy @ home zei

Wat heb je weer iets moois gemaakt Dora, het is schitterend!
Ik ben blij dat je de give away mooi vindt. Je hebt 'm verdiend meid!
Groetjes Renny

Nicky zei

oh wat geweldig zeg! en wat heb je een gave g.a.w. gekregen!

Ilonka zei

Wat een super mooi hart. En wat ben je heerlijk verwend.

groetjes Ilonka

Unknown zei

Leuk tasje, het hart haal ik er inderdaad niet echt uit :D Leuk dat je zo'n leuk pakketje gewonnen hebt. Veel plezier ermee.

anja curvers zei

Prachtig hoor laat dat voorjaar maar komen.