zaterdag 2 januari 2010

Nog even genieten van de laatste vrije dagen

Maandag begint voor velen het normale leven weer. Ook voor mij, maar ik moet je zeggen dat ik mijn werk heel erg leuk vind, en dan gaat het ook zo makkelijk.
Vandaag kan ik twee kaarten showen, de rest moet ik wederom nog even afmaken, ik word wel heel erg, elke avond borduren.
De eerste kaart is naar een sketch van mijzelf die op het forum van
Dolls & Decorations staat.

De kaart hieronder is naar de sketch van Papertake, een leuke sketch met vlakken, en ik wil niet altijd een stempeltje gebruiken dus ik belandde in mijn plaatjesbak, en Ally Mc Beal en Billy kwamen zomaar weer tevoorschijn.
Het blijft een lief plaatje. En met beide kaarten ben ik erg happy.

Ik ga zo een paar kleine klussen in huis doen en dan lekker aan de scrap, niet veel bijzonders vandaag, gewoon nog even genieten van het vakantie hebben!
Fijne zaterdag iedereen!

22 opmerkingen:

Martha zei

Schitterende kaarten Dora, de tweede kaart vind ik helemaal geweldig, prachtig plaatje ook !!!
Groetjes en fijn weekend.
Martha

Miranda zei

Mooie kaartjes hoor. En vooral die met Ally en Billy, wat een lief kaartje.

Liz Weber zei

Ooh la la Dora your cards are so elegant and lovely. That second card is particulary lovely! Thanks for sharing!!!

Manon zei

superss!

yyam zei

Awww....sweet and pretty cards Dora! Love your romantic style!

Hope you are having a great Saturday!

Ellen zei

Oh, beide kaarten zijn erg mooi Dora! Wat zijn ze mooi afgewerkt!

Groetjes Ellen

~amy~ zei

gorgeous cards dora...love them both...especially the 2nd one!

Lenet zei

Ze zijn weer prachtig zeg.. de sketch op Dolls is ook weer heel leuk ik ga hem zeker weer maken hoor.

Sandra1968 zei

Weer 2 superleuke kaarten! Je gaat echt als een speer :-)

Julie Tucker-Wolek zei

wowwwwwwwwwwwwwwww Dora!!! these are absolutely gorgeous!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

* Daniëlle * zei

Wat een mooie, lieve, sfeervolle kaartjes weer. Je zult er wel een hele stapel hebben liggen inmiddels. Met de produktie die jij hebt. ;-) Of verstuur je ze allemaal?

ScrapEnjoy zei

Dora wat heb je weer schattige kaartjes gemaakt, stuk voor stuk weer plaatjes.
Je bent wel lekker bezig geweest meis, maar de moeite waard hoor.

lieve groet Lilian

Anneke Wijers zei

Ik zie dat je in de gauwigheid weer 7 kaarten hebt gemaakt.
Allemaal prachtig en je maakt echt veel in korte tijd!

loes de groot zei

ze zijn allebei mooi!
ik wil ook nog aan de slag met jouw sketch.....

Riet zei

Ohh Dora,wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
Lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Dora wat zijn dat
mooie kaartjes super
groetjes Lida

liszha zei

Wat een schitterende kaarten weer Dora! Love it!

Alexandra zei

Het zijn weer prachtige kaarten. Het plaatje van Ally blijft ook heel mooi.

Wendy zei

Wat een prachtige kaartjes

Groetjes wendy

Unknown zei

Ohhh die met die twee gezichtjes is mooi! De andere ook hoor maar die ene springt er echt uit :D

Jetty zei

Ook al zo mooi.

scrapdictive zei

'k Kan me heel goed voorstellen dat je met beide kaarten happy bent. Ze zijn dan ook erg mooi!