vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig Nieuwjaar iedereen

Ik hoop dat iedereen een hele leuke en mooie avond heeft gehad, en op een mooie manier het nieuwe jaar is ingedoken.
Ik zeker, ik heb genoten van de Jan Jaap van der Wal, heerlijk. Verder muziek opgezet, en vaders en Andrea hebben vuurwerk afgestoken. En ik heb er eindelijk eens een mooie foto van kunnen maken, dat is niet makkelijk, ik probeer het al jaren. Maar de foto is overbelicht, te vaag, het lijkt of je in een felle lamp kijkt. het is nooit goed, en nu lukte het.
Dan heb ik ook nog een paar kaarten die ik wil laten zien, en eigenlijk wil ik de kaart van Get Sketchy van deze week liever helemaal niet plaatsen maar rechtstreek verwijderen. De sponsor
Unity Stamps heeft echt hele leuke stempels, maar ik heb er eentje gekregen waar ik niks mee kon, ik heb mijn uiterste best gedaan, maar meer dan onderstaande kon ik er niet van maken. De sketch biedt erg veel mogelijkheden en complimenten aan het team ik heb werkelijk prachtige creaties gezien.
Snel naar de kaarten waar ik wel erg blij mee ben, de eerste is voor 2S4Y een kaart die wat uitsteekt aan de voorkant maar ingeklapt kan worden om in de envelop te passen.

En ik heb nog een kaart gemaakt met een sketch van CPS voor deze kaart allemaal restjes gebruikt..
Ik ga lekker aan de scrap vandaag, en straks darten kijken en vanavond gourmetten, een heerlijke start van het nieuwe jaar!

23 opmerkingen:

rudlis zei

Wow, beautiful cards :)

Happy New Year!

~amy~ zei

Wow.. You've been busy dora!! Great cards!! Happy new year!!

natacha zei

ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar 2010
je kaartjes zien er weer heel goed uit
liefs natacha

Kathy Martin zei

Sweet cards! Love that cluster of flowers! :) Kathy

Laurel zei

Wow, lots of pretty creations today! Happy New Year!

Unknown zei

Dora ik wens jou een heel goed, gezond en gelukkig 2010 toe en ik hoop zo dat je niet meer gaat roken.
En wat een geweldige vuurwerk foto heb je gemaakt, heel indrukwekkend.
Jammer dat je niets kon met de stempel die je voor de nieuwe challange kreeg maar ik moet zeggen dat ik em ook heel moeilijk vind. De sketch is inderdaad weer erg mooi en ik ga morgen proberen om hem te maken!

Laura Davis zei

Beautiful work! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Julie Tucker-Wolek zei

happy new year dora!!! i love love love love the cards!!!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Riet zei

Wat een prachtige kaarten weer Dora.

Ik wens jou een gezond 2010 toe.
Liefs Riet.

scrapdictive zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, Dora. Ik hoop dat je het stoppen met roken kunt blijven volhouden. Zou wel heel erg mooi zijn natuurlijk!!

Aan je kaartje van GS moet ik inderdaad ook even wennen. Het is geen 'Dora kaart'.
Die andere twee vind ik echt helemaal mooi.
Je bent het nieuwe jaar in ieder geval productief van start gegaan.

Toodles,
Jolanda xoxo

* Daniëlle * zei

Jij ook de allerbeste wensen voor 2010 Dora!

Bizzy @ home zei

Alle goeds voor 2010 Dora!
Je bent alweer goed begonnen in ieder geval.
Lieve groetjes Renny

Ann zei

Hi Dora ook voor jou en de jouwe een heel fijn en gezond 2010, je hebt weer prachtige kaarten gemaakt. Ik weet nu al dat ik in heel 2010 ga genieten van jou creaties

Anoniem zei

Gorgeous papers! Thanks for joining us at 2S4Y this week! :-)

Sandra1968 zei

Hoi Dora. Ik wens jou een heel gelukkig, gezond en creatief 2010 toe en ik wens je alle succes toe met het stoppen met roken.
Je vuurwerk foto is inderdaad heel mooi gelukt, net als je kaarten.
Groetjes, Sandra

Alexandra zei

Vind het toch een mooie kaart hoor Dora, leuk hoe je dat met de veertjes heb gedaan, het is zeker de moeite waard om hem te laten zien. De andere twee kaarten zijn ook weer top.

yyam zei

Oh my these are gorgeous cards Dora! :)Happy new year!

Martha zei

Ik vind het prachtige kaarten en van de kaart met de turkey vind ik dat je die veertjes heel leuk bedacht hebt. Super leuke kaart. Je andere kaarten zijn ook weer mooi.
Een heel gelukkig en gezond 2010!
Groetjes,
Martha

Angela zei

Lieve Dora,
Dank je wel voor je lieve berichtjes steeds! Ik wens jou ook een heel gezond, gelukkig, liefdevol en inspiratievol en creatief 2010 met alle moois dat je je maar wenst en dat we maar veel van elkaars werk en gezelligheid kunnen genieten dit jaar!
liefs en knuffel
angela

Liz Weber zei

Gorgeous cards Dora - just love the soft pretty colours and how feminine your cards look!

Lenet zei

wow ..je ben lekker bezig geweest!!Stuk voor stuk zijn het weer plaatjes geworden. Ik vind je kalkoen trouwens heel grappig !

cnelson zei

beautiful cards!!

Lea L. zei

All three cards are very beautiful! I love the feather accents on the first, and the flowers on the next two are fabulous! Thanks for playing at CPS this week!

♥Lea