dinsdag 13 oktober 2009

Zo lief, daar word ik nou echt wel stil van


Ik heb via het bloggen contact met Carina, ik vind dat ze schitterende creaties maakt.
Nu is het zo dat er in Zweden een soort van traditie is. Je kan 3 kaarten versturen naar mensen waarvan jij vindt dat die schitterende creaties maken. En ik heb er één mogen ontvangen van haar. De afkorting moet ook op de kaart staan en is KAOS, dit betekent, Kreativ, Artist, Incredible, Makers, alleen dan natuurlijk in het Zweeds, dit is de Engelse vertaling, zo doorgegeven op de brief van Carina die bij de kaart zat. De kaart moet een afmeting van 10x15 hebben, en jouw stijl. Carina, enorm bedankt voor de mooie kaart, en de eer. Je lieve woorden in de brief ontroerden mij echt. Nu aan mijn dus de taak om 3 kaarten te maken voor mensen waarvan ik denk dat die geweldige artiesten zijn, en een bron van inspiratie! Ik ga hier over nadenken en de mensen zullen de kaart wel ontvangen. Ik hoop dan dat de personen aan wie ik het stuur ook weer drie mensen uitzoeken. Mochten er mensen zijn die nu al zeggen ik ga daar niet aan mee doen...kunnen die dat dan gewoon melden, niet iedereen zal hier iets voor voelen, maar het lijkt mij leuk om deze traditie door de voeren. Dus zeg het gewoon als je niet bij één van die drie wil horen. Wat ben ik af en toe ook bot, zo bedoel ik het niet hoor, alleen het zou jammer zijn als dit verloren ging.
Ok nu verder, op het forum van Dolls en Decorations is een wedstrijd, een kaart in herfstkleuren oranje en bruin, en ook een herfst voorwerp erop. Ik heb de gekozen voor bladeren, en de kleuren kloppen ook wel denk ik zo:)
Deze kaart is ook voor de sketch van Sweet Sketch Wednesday
En verder heb ik vandaag niet zoveel te melden, ik moet even boodschappen doen, en daarna stofzuigen, verder weinig plannen.
Het is overigens erg koud maar wel heel mooi weer, even met de benenwagen naar de buurtsuper.
Liefs Dora

19 opmerkingen:

Martha zei

Ik heb even op haar blog gekeken en het ziet er inderdaad prachtig uit!! Zo volg ik Pia, zij komt uit Denemarken en maakt ook zulke mooie creaties, echt super.
Jij hebt ook weer een prachtige kaart gemaakt, mooie bladeren trouwens, nestabilities?
Groetjes,
Martha

natacha zei

wat leuk zeg zo'n kaartje ontvangen
is ook wel een heel mooike
ook jou kaartje ziet er weer super uit

m@deliefjuh zei

je kaart is prachtig. en inderdaad een EER! dat je zon kaart mag ontvangen.

goh.. dolls. vind het zo jammer dat de winkel zelf gesloten is. daar ging ik nogwel geregeld heen om eens lekker te shoppen ( verder is er weinig hier in de buurt. jammer. maar wist niet dat ze online nog steeds bezig waren. grappig

groetjes!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwww!! Dora.....these are JUST BEAUTIFUL! :):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

LOVE both of them Dora!!!

Laurel zei

More fabulous creations, how do you keep coming up with these?!

dithny zei

Prachtige kaart in herfst kleuren.
En wat lief van haar. Er zijn gelukkig nog heel veel mensen op de aarde met een warm hart.

Nicky zei

wat lief van haar!!!! maar ja, ik denk altijd zo, je krijgt wat je verdiend!
en je hebt zelf ook weer een heel mooi kaartje gecreëerd! hele mooie blaadjes!

Floortje zei

Wat een ontzettend leuk idee van dat steeds 3 kaarten doorsturen. Mocht er ooit wereldvrede komen, dan hebben dit soort acties daar vast een positieve bijdrage aan geleverd!
Jouw herfstkaart is prachtig, kom nooit meer op het forum helaas, kostte me gewoon teveel tijd, maar als ik dan weer zie wat voor leuks er georganiseerd wordt...
Liefs, Floortje

Ingrid zei

Wat een mooie kaart heb je gekregen, Dora. En ook helemaal verdiend ook. Leuk dat je via de blogwereld allemaal nieuwe vrienden ontmoet he? Zo ga ik volgende week in NY een blogvriendin ontmoeten en dat vind ik zoooo leuk. Je kaart voor de wedstrijd is erg mooi geworden.

xoxo

Frida zei

Hey Dora !!

Mooie kaart heb je weer gemaakt !!
En wat ook mooi is, dat het met jouw weer de goede kant op gaat.
En niet te vergeten, de lieve kaart die je gekregen hebt !!
Altijd een eer om zoiets te ontvangen.

* Daniëlle * zei

Bijzonder om op zo'n manier (ook nog uit het buitenland) een kaartje te krijgen!
Hoe is het eigenlijk met je gezondheid? Al een tijdje niet meer over gelezen...

Savitri zei

Wow, this is just GORGEOUS!!!!

Lenet zei

Prachtig kaartje, je ben inderdaad met herfst kleurtjes bezig. ;-)
o en je gekregen kaartje is ook heel byzonder wat een grappig zo'n ketting kaart.

yyam zei

Love all the details on the cards Dora! Fabulous!

Angèle zei

Prachtige Zweedse traditie! Van harte Dora; je verdient zo'n mooie kaart!

Fijne woensdag, Angèle

loes de groot zei

wauw...

een echt eer echt wel!
maar je verdiend 't ook zoveel mooi als jij maakt.........

Unknown zei

Wow wat gaaf om zo'n kaart te krijgen! En je hebt zelf ook weer een hele leuke kaart gemaakt :D

Sandra1968 zei

Wat lief dat je zo'n mooie kaart van Carina hebt gekregen.
En zelf heb je ook weer een hele leuke kaart gemaakt ;-)