vrijdag 2 oktober 2009

Mijn tweede bericht van vandaag

Maar ik wil nog een kaart plaatsen, anders ben ik te laat....en twee mensen bedanken.
Ik heb een kaart ontvangen van Lisette, allen mocht ik die nog niet laten zien, want het is de sketch van Get Sketchy deze week...nogmaals bedankt!
Van Lisette

En van Sandra heb ik deze kaart ontvangen, ook al zo'n mooie! Ook jij heel erg bedankt!
Van Sandra

Gisteravond heb ik zelf ook nog even een kaartje gemaakt voor Sketch Saterday, het plaatje is wederom van Lenet, een heel erg schattig plaatje vind ik het! Over de kaart in zijn geheel ben ik niet zo super tevreden en ik heb eigenlijk geen idee waarom niet?

Ik ga straks lekker aan de scrap, en verder helemaal niets dit weekend geen plannen ook. Rustig aan, de koorts blijft en ben er helemaal klaar mee, maandag weten we warschijnlijk meer.
Een heel mooi weekend iedereen!

8 opmerkingen:

liszha zei

Wat lief dat jij mij hier bedankt maar had niet gehoeven hoor.
Ik denk dat je misschien te lang met de kaart bent bezig geweest?
Misschien zie je het niet helemaal goed meer want hij is SUPER!

Lenet zei

Ik ben het helemaal met Liszha eens hoor ,heel mooi kaartje!!

Ria zei

Leuk kaartje :) bedankt voor het meedoen met de Sketch Saturday Challenge.
Probeer de volgende keer aub wel een klikbare link achter te laten want dat maakt het voor ons allemaal iets makkelijker ;) zeker als er zoveel mensen meedoen :)

hugs Ria

Nicky zei

wat heb jij veel beterschapskaarten gekregen zeg, hartstikke lief van al die meiden! en je kaartje is errug leuk, maak je geen zorgen!

Julie Tucker-Wolek zei

BEAUTIFUL cards from your friends and loveeeeeeeeeeeeeeeeee the one U made! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Unknown zei

Leuk dat je nog steeds kaarten blijft krijgen. En ongelooflijk dat je zo lang koorts kan hebben he? Ik ben heel benieuwd wat je maandag te horen krijgt.

Je kaartje is weer erg leuk, dat afdrukje is heel lief :D

Alexandra zei

Wat word je toch verwend he, leuk hoor. De kaart die je hebt gemaakt, geweldig, prachtige warme kleuren, heel mooi.

Sandra1968 zei

Graag gedaan ;-)
En ook ik vind je kaart wel heel mooi :-)