zaterdag 3 oktober 2009

Ben lekker haastig bezig


Echt ik wil alles tegelijk en veel te snel en iedereen is traag en dat stoort me. Maar nu kalm aan rustig ademhalen, mijn stuitermoment is weer even voorbij.
Gister mee boodschappen wezen doen, lekker even eruit, maar daarna was ik gewoon uitgeput. Ben aan de kaart voor CPS begonnen maar die niet afgemaakt, dat heb ik net gedaan. Gister een film gekeken, iets wat ook wel in de krant mag, aangezien ik dat gewoon niet kan. Was overigens ook nog eens een goede film.
Ik ga vandaag scrappen en verder niet veel bijzonders, lekker lezen en misschien vanavond wel weer een film kijken, wie weet:)
Gewoon lekker doen waar ik zin in heb!
Liefs Dora

11 opmerkingen:

Trudy zei

prachtige kaart Dora!!
Groetjes Trudy

~amy~ zei

super gorgeous dora...love all the texture!

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS!!!! I loveeeeeeeeeeee the little treats in the box!! So much detail!:):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lenet zei

hahah Blijf kalm Dora..prachtig kaartje weer gemaakt , zo leuk he dat muisje tussen de bonbons.

Laurel zei

Wow this is adorable and I love the texture!

m@deliefjuh zei

erg leuke/mooie kaart!

natacha zei

heel mooi kaartje dora
ook een lief afdrukje heb je gebruikt
fijn weekend groetjes natacha

Unknown zei

Wat een super kaart!

liszha zei

Jeetje, wat een pracht van een kaart weer!
Zo stijlvol! Echt zo'n kaart waar je jaloers van wordt.
Hoe gaat het met de gezondheid? Het feit dat je een film uit kan kijken wil misschien wel zeggen dat je lijf je even in de ruststand duwt.
Welke film was het?
Liefs Lisette

Martha zei

Prachtige kaart Dora!! Mooi gedaan :)

Nicky zei

heel lekker fijn mooi kaartje! die stempel is echt zo leuk!