zondag 27 september 2009

Even snel een bericht want ik ga er zo vandoor


Eindelijk het is zover, ik ga mij zo helemaal mee laten slepen door het mooiste en meest onroerende stuk dat ik ooit gezien heb...jullie weten inmiddels wel waar ik naar toe ga.
Maar ik moest ook nog even een kaartje plaatsen en Danielle enorm bedanken voor de mooie kaart. Heel erg leuk om een kaart van je mogen te ontvangen, en ook deze staat op de kast, het staat allemaal erg leuk bij elkaar, mijn vaders kunst is niet meer te zien...;)
Zelf heb ik gister deze afgemaakt, en was begonnen aan een anders, maat de fut was eruit, en ik ben maar op de bank gaan hangen. Deze kaart is naar de sketch van ICS Ik vond het zo wel een leuke combi.
Ik ga nu snel even iets eten, we hebben de voorstelling van 2 uur dus we gaan er zo vandoor. Helaas mag ik geen foto's maken. Morgen horen jullie hoe het was.

Ik wens iedereen een heerlijke zondag toe!

21 opmerkingen:

Marga zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt zeg, prachtig!
Heel veel plezier vandaag bij de West Side Story :)
xx Marga

Lenet zei

oo ze zijn weer prachtig!!!heel mooi allebei.
Veel plezier!!

Lenet zei

oo ze zijn weer prachtig!!!heel mooi allebei.
Veel plezier!!

Anoniem zei

Super mooie kaartjes heb je gemaakt Dora!!En ook gekregen!
En ik hoop dat ze wat aan je onstekingen kunnen doen..heel erg vervelend voor je allemaal.
Heel veel plezier bij West Side Story!!!

Floortje zei

Je kaart is prachtig, mooie combi die roosjes bij de kersen.
Benieuwd hoe West Side Story was....
Liefs, Floortje

m@deliefjuh zei

heel veel plezier!! geniet ervan.
en je kaartje heeft een hoog "schattig"gehalte

groetjes martine

* Daniëlle * zei

Veel plezier bij de voorstelling! En, graag gedaan hoor. ;-)
Dat kersenkaartje vind ik erg schattig, mooi papier!

Ellen zei

Hoi Dora, ik hoop dat je genoten hebt vanmiddag! Gefeliciteerd met je top 3 nominatie, we staan er weer beiden in.......

Groetjes Ellen

Laurel zei

Both are pretty, love the butterflies on the first one!

~amy~ zei

gorgeous RAK card with the butterflies and I love your card Dora...Happy Sunday!

Heidie zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. En ik heb deze week voor het eerst mee gedaan met de sketch op get sketchy.

groetjes Heidie

Martha zei

Super geweldige kaart Dora!! En jij ook gefeliciteerd met je nominatie bij DCL!!
Ben benieuwd wat je morgen te vertellen hebt over West Side Story.

Unknown zei

Ik hoop dat je een geweldige dag gehad hebt Dora! En wat een schat van een kaartje heb je weer weten te maken. En last but not least: gefeliciteerd met je top 3 nominatie bij dutch card lovers :D

Sandra1968 zei

Leuke kaarten, Dora. En ik ben benieuwd naar je verhalen over de WestSide Story morgen :-)

Julie Tucker-Wolek zei

Loveeeeeeeeeeeeeee what your friend sent U and LOVING the card U made! :):):):):):):):):):):):):):)

Ingrid zei

Ik hoop dat je een leuke middag hebt gehad. Je kaartjes zijn weer mooi. Vooral die 'Cherish' kaart.

xoxo

Vicky zei

Love your ICS card, thanks for playing along :)x

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs zei

What BEAUTIFUL cards Dora. I LOVE the ICS card. THe papers and your colors are gorgeous. I love the vintage feel of this card.
Thanks for playing along over at ICS!

Mary Giles zei

What lovely cards! I really love the flowers on the ICS card.

Michele zei

Beautiful card! love the butterflies!

Fink zei

Great job with the cards! I love the top ones colors and how it catches your eye! The second one has the prettiest flowers and colors! Thanks for playing along at ICS