vrijdag 7 augustus 2009

Get Sketchy, laptopproblemen en ook nog een kaartje

Goedemiddag iedereen,

Een spannende dag, en alles gaat mis juist nu...laptop doet het niet meer, verhaal staat hieronder. Het spannende is, Get Sketchy heeft vandaag op de site de teamleden bekend gemaakt. De meiden die Camille, Bree en mij gaan versterken. Het is allemaal iets overweldigend moet ik zeggen, maar wel zeer leuk om mee te maken. En het is naar mij idee nu al een succes. Ik denk dat we een geweldig DT hebben met veel verschillende stijlen. Willen jullie zien welke...ga dan even naar de site. Ja er staat dat ik wat onzeker ben, en ja dat ben ik ook, helemaal als ik alle lieve woorden lees, daar word ik echt stil van.

Het volgende......
Ik heb problemen met mijn laptop, er is een draad kapot, en mijn batterij is nu leeg. Ik kon nog snel een kaartje bijsnijden in mijn programma en nu is die echt leeg. Ik ben er via een beetje zoeken achter gekomen hoe ik foto's moet verkleinen met een ander programma, maar echt top is niet denk ik zo. Dinsdag worden er nieuwe draden geleverd...en tot die tijd naar de zolder, waar het nu snikheet is. Dus ik zal niet meteen op een net geplaatst berichtje reageren.....maar ik doe mijn best;)
Gister plaatste ik een bericht over mijn lintenbak, dus hier een foto..voor de liefhebber, en dat is dan voornamelijk kant, gewoon egaal lint zit ergens anders in...ja dat krijg je als je geen scrapkamer hebt.




Gisteravond ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Mojo Monday, en ik heb er een erg grote kaart van gemaakt, daar had ik gewoon zin in, en ook een strikje erbij zoals de sketch wilde....nu moet ik zeggen dat ik strikken zo mooi vind staan...maar... én ik kan ze niet goed maken, en ik heb er nooit meer plek voor omdat er al van alles op zit.


Ik wil nu nog even snel een rondje bloggen en dan ga ik aan de scrap kan even geen computer mee zien.....sorry.
Fijne avond en alvast een fijn weekend!

8 opmerkingen:

Anneke Wijers zei

Wat leuk dat het DT wat meer vorm begint te krijgen.
Ik ben heel benieuwd hoe e.e.a. gaat lopen.
Je kaart vind ik zo snoezig, zo lief!
Je lintjesbak daarentegen kan wel wat aandacht gebruiken, hihihi.
Ik hoop voor je dat je PC weer snel de oude is.

Lenet zei

heel mooi kaartje weer en die lintenbak is zoooo herkenbaar .
ik maak altijd strikken door een knoop met twee lussen te maken..

Angèle zei

Het is weer een schatje Dora!
Sterkte met je pc-problemen en ook een fijn weekend voor jou!
Ons huis staat trouwens helemaal op zijn kop en niet vanwege 'Get sketchy'
Nee, nieuwe vloer in de kamer! Al mijn scrapspulletjes staan her en der! Hoop morgenvroeg heel vroeg op te staan en een paar uurtjes voor mezelf te hebben om te scrappen.

Groetjes, Angèle

Julie Tucker-Wolek zei

That card is BEAUTIFUL Dora! :):):):):):):))

Nicky zei

goh alweer zo'n geweldige kaart!! ik ben nog de ene aan het bewonderen of de volgende is alweer klaar en stuk voor stuk snoesjes! en die bak met kant he.... ken je dat hoge-hebben-gehalte-gevoel? just happened!
jullie krijgen een leuk dt, en ik snap dat je af en toe onzeker bent, ik denk dat iedereen dat heeft ook al lijkt het niet zo. you go girl!!

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora.

Liefs Riet.

Alexandra zei

Dat is nog eens een berg met kant/lint, haha. Heb al op Get Sketchy gekeken, ziet er goed uit.
De kaart ziet er ook mooi uit. Je hebt het goed opgelost met het lintje zo aan de zijkant.
Groetjes en succes met je lappie.

merryheart2 zei

Hi Dora
i don't know what i am doing wrong, but sometimes i can translate your blog to English and sometimes i can't. i couldn't today, but i love all the card.
she is just so cute.
hope your day is a great one.