zaterdag 25 juli 2009

Zo lief


Vind ik deze kaart, de kleuren zijn fel en donker maar hij straalt in mijn ogen op en top pure liefde uit. Het doet mij denken aan mijn buurjongen en mij in een teiltje dat vroeger werd gebruikt om in af te wassen, ik zal er een foto van plaatsen. Het was toen heel erg mooi weer en we zaten samen ja samen in die teil. Jullie kennen toch ook wel dat beeldje in het Delfts blauw, het meisje en de jongen die elkaar een zoen geven, zo jong als dat ik was, zei ik dat zijn Bob en ik.
De kaart is naar de sketch van ICS nummer 26 een kaart waar ik bij dacht daar kan ik weer een stempeltje bij gebruiken.

Dit zijn mijn buurjongen en ik


Er staat nog iets op de planning, maar er moet nog even wat geregeld worden, ik kom terug zodra ik meer nieuws heb. Ik ben er zeer blij mee, en kan het amper geloven dat dit mij is overkomen, of overkomt....

Veel liefs en fijne zaterdag iedereen!

14 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een geweldige kaart. fantastiache kleuren en wat een superlief stempeltje. Leuk zo met die hartjes.Een fijn weekend.

Groetjes Ilonka

liszha zei

Supercute deze kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt joh.
De bloemen herken ik, heb ik ook.
Ik ben zo benieuwd naar wat je overkomen is. Iets met een baan?

Marga zei

Oh die foto, wat lieeeeef!! *smelt*
Kaart is prachtig, hele leuke stempel ook.
Nou je weet het wel spannend te maken hè :) Ik ben nu wel nieuwsgierig hoor!!
Fijn weekend nog :)
xx Marga

Ann zei

Nou Dora je bouwt de spanning wel op hoor, hoe lang moeten we wachten (vol geduld maar niet heus). Je kaartje is nog liever als je je bericht leest en de foto erbij ziet. Want ontzettend schattig. Zo zie je maar een kaart met een verhaal er achter wordt nog mooier

natacha zei

super kaartje
mooie kleuren en een leuk lief stempeltje
groetjes natacha

Dawn♥ zei

OH Dora it's absolutely SWEET, ADORABLE, and PERFECT. Love your beautiful take on the sketch! Thanks for playing! :)
♥Dawn♥
Owner of ICS

Lenet zei

Een hele leuke kaart. En een geweldige foto, echt jeugd sentiment wij zaten zo wel in de metselton.

Fink zei

Your card is gorgeous! Thanks for playing along with us at ICS. The photo is adorable!

wendipooh13 zei

oh just adore your super sweet card!!! that is too cute, and love the stamp and added flowers and butterflies!!! great job with the IC sketch this week!!

Nicky zei

hele gave kaart! je gaat lekker met de w.o.j. zeg, ziet er super uit!

Alexandra zei

Leuke kaart, en een leuk verhaal erbij.

Vicky zei

Adorable, card. Thanks for playing along at ICS.
:)x

Michele Roos zei

Such a fabulous card. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

Regina zei

beautifully done! thanks for playiing along at ICS...that photo is precious!