maandag 13 juli 2009

Totaal iets anders


Ik wilde eens iets heel anders doen, dan het normale van mij. En ik zag via het forum een stempel van een hert....die wil ik ook was mijn idee, maar nee hoor, winkel bestaat niet meer, dus nu........Love Google;)
Gewoon een eigen sjabloon gemaakt, maar ja hoe dan verder, geen idee, maar gewoon aan de gang gegaan en nee wederom ben ik weer niet superblij met het resultaat, maar het is dan ook totaal anders en ja dan zit er niets anders op dan oefenen. Nou is het ook niet zo dat ik het niks vind hoor, maar ja je hebt toch een idee, en dat is het niet geworden. En de kaart is in het echt beter, maar de foto kan niet beter, blijf met mijn kaartje door het huis lopen:) De kaart is naar de sketch van
Card Patterns

Verder zou ik eigenlijk gister nog een bericht plaatsen, maar ben er niet meer aan toe gekomen, ik heb namelijk een award gekregen van Natacha Enorm bedankt ik waardeer het zeer!
Maar ik moet deze doorgeven aan 15 bloggers, blogs die je net hebt ondekt...nu ben ik zelf weer bezig sinds maart volgens mij en ontdek nog nieuwe blogs bijna elke dag...maar aan de 15 nieuwe kom ik nu niet. Ik hou de award gewoon even vast en zodra ik op dat aantal zit, meld ik mij opnieuw. Want ook de nieuwe mensen en bloggers moeten een kans krijgen...toch?!


Ik wil iedereen trouwens bedanken voor de lieve berichten die jullie hebben achtergelaten, dat doet me goed!
Fijne dag iedereen!

13 opmerkingen:

Martha zei

Ik snap het niet Dora!! Deze kaart is toch prachtig!! Vind het hertje heel lief en de kleuren en vlinders ook geweldig :)
Groetjes,
Martha

liszha zei

Nou ja zeg, wat ben je toch een rare. Ik zit hier weer oh en ah te roepen want ik vind het echt een super super super mooie kaart. Ook zo lief! En jij zit het weer af te katten, hahahahaha.
Hij is helemaal super mens!
Ik wil ook zo'n Bambi maken. Kijken of ik ook een sjabloon kan vinden.
Of kan je mij helpen? Heb je mijn emailadres nog?
Groetjes Lisette

~amy~ zei

fabulous card Dora...LOVE the deer!

natacha zei

ik vind deze ook prachtig
vind het een zeer leuke kaart met da hertje en die kleuren
past allemaal heel mooi samen
groetjes natacha

whoistracy zei

What an adorable card!! Such a cute take on the sketch. Thanks for playing along with us.

Ellen zei

Dora, hij is prachtig!! Helemaal goed zo met die naturel kleuren!!!

Groetjes Ellen

Lea L. zei

Cute! I love the deer image! Great job with the sketch!

~Lea

Angèle zei

Ik vind dit een SUPER kaartje Dora!
Echt, het past zo mooi bij elkaar.

Groetjes, Angèle

Jessica Theodore zei

This card is brilliant! love all the earthy tones and that bambi is too cute! love your cards xx

Carina zei

This Bambi card is so cute.I like it!

Many hugs from me to you!

Alexandra zei

Wat een gave kaart, het hertje ziet er ook prachtig uit, vond de stempel ook geweldig.En de kleuren van het kaartje zijn ook wel mij kleuren, heel mooi.

Rosalien Zwackhalen zei

Hoi Dora, ik vindt dit een schitterende kaart, heel mooi in naturel kleuren en mooi op elkaar afgestemd. Toppie!

Groetjes Rosalien

Unknown zei

Dat hertje heb je ontzettend strak uitgeknipt zeg!