donderdag 16 juli 2009

Je kan natuurlijk ook een verjaardag vergeten


Vandaar deze kaart, het is me nog niet overkomen, maar je weet maar nooit, en het kan ook een sorry kaart voor iets anders zijn. Plaatje komt van internet en het karton idee komt van Lisette dat is erg leuk om te doen, alleen de scrapruimte die ik hier in huis ga innemen begint inmiddels.....behoorlijk groot te worden. De kaart is naar de sketch van Mojo Monday#95. Een leuke sketch, eentje om zeker te bewaren.
De foto is niet helemaal goed, het is hier lekker weer alleen de zon heeft er nog geen zin in. En dit zijn geen zelfgemaakte rozen, maar ja deze moest ik ook eens gebruiken. Vandaag ga ik een beetje rommelen in huis, even boodschappen doen, Tour kijken rozen maken, en dan scrappen...........dus waarschijnlijk tot morgen!

Veel liefs Dora

13 opmerkingen:

merryheart2 zei

Hi Dora!
i'm glad you found me. :)
i'm gonna add you to my blog list.
i love all the cards you have made. the deer one is fun and the red one is romantic and pretty. and so the last one. it's just beautiful!
i hope you're having a great week.
i'm actually getting to scrap tonight. i'm so excited.

Angèle zei

Ik ben bijna jaloers!! Op de tijd die jij aan scrappen kan besteden Dora. Maar ik besef dat ook dit een keerzijde heeft. Prachtige kaart weer! Leuk he dat werken met golfkarton!
Geweldig dat je het maken van de roosjes delen wil: angelekeulen@home.nl
Alvast hartelijk bedankt!
Liefs, Angèle

liszha zei

Hij is zo ontzettend lief en super nostalgisch. Heerlijk!
Dat karton is niet mijn idee hoor, dat doet iedereen maar bedankt voor de vermelding. Krijg ik weer extra bezoekers.
Wat is je blog mooi nostalgisch geworden. Prachtig!
Ik heb deze roosjes ook en ik vind ze zo ontzettend mooi.

Carina zei

Hallo!
So cute card.Like the little angel and all the roses

You banner its very nice to!

Hugs from me!

~amy~ zei

super sweet card Dora!!

Martha zei

Wat een prachtige en lieve kaart! Heel mooi zo met al die roosjes. Ben ik toch ook wel fan van :)
Groetjes,
Martha

Alexandra zei

Wat een dotje weer deze kaart, vind hem weer prachtig.
Heb je nu ook je blog veranderd, ziet er mooi uit.

Daniëlle zei

Jeetje, jij bent echt niet te stoppen! En dan ook weer zo'n mooie kaart gemaakt, super!

Rosanne zei

How pretty!

Nicky zei

hartstikke mooi! en wat is je blog vet mooi gepimpt!!!

Unknown zei

Dat is inderdaad een slimme tekst om op voorraad te hebben. En ook alweer zo'n mooie kaart!

scrapdictive zei

Hartstikke mooi kaar, Dora.
't Zou voor mij ook wel handig zijn om een paar 'te laat-kaartjes' in voorraad te hebben, want ik ben echt een ramp met kaarten versturen.

Toodles,
Jolanda

Anoniem zei

Mooie post. Bedankt