donderdag 21 mei 2009

Canvas nummer 1



Ik heb me voorbereid op op een heel lang weekend, heel veel scrappen.
Mijn eerste project is af, de canvas voor mijn zus, het is een foto van haar jongste zoon.

Ik heb de kleuren oud rood, en donkerrood gebruikt, met bruin en beige.

Ik wilde een ietwat nostalgische, vintage stijl, maar moet zeggen dat ik daar ook vrij nieuw in ben en voor een jongen de situatie dan nog moeilijker wordt. Maar desalniettemin, ben ik er tevree mee.
Nu op naar canvas nummer twee, want het echt heel erg leuk om te maken.
Er komt aan de zijkan nog een heel klein boekje, daarin staan vragen van mij die de kinderen beantwoord hebben, alles wat nu van toepassing is. Mooiste kleur, lekkerste eten enz.
En dan op de laatste blz. van dat kleine boekje, wat voor liefs wil je tegen mama zeggen zodat ze dat nooit meer vergeet!
Veel liefs,






2 opmerkingen:

Ingrid zei

Je canvas is echt prachtig, Dora. De vintagestijl gaat je goed af.

xoxo

Martha zei

Ik vind dit ook prachtig!! Ik heb al tijden een canvas liggen, nog niets meegedaan. Nu begint het wel te kriebelen.
Vind ook dat je geweldig bent in vintagestijl!