zondag 27 juli 2008

Wel zin maar nu geen tijd

Mijn neefje is hier te logeren, hij gaat alweer bijna naar huis. Wij gaan met Roy mee en blijven bbq 'en bij Barbara, ik hoop dat het droog blijft. Wij hebben hier overigens niet zo'n noodweer gehad als de rest van Nederland. En ik heb mijn scrapzin terug, alleeen dus nu geen tijd. En het is ook te warm om binnen op mijn kamer te zitten aangezien daar de hele dag de zon op schijnt. Ik heb namelijk enorme leuke foto's op het strand gemaakt en ik weet precies welk papier ik wil gebruiken. ik neem mijn toestel straks ook wel mee naar de bbq. Als het enigzins grood blijft morgen gaan we naar het strand en anders blijf ik lekker thuis, donderdag vertrek ik samen met mijn zus en kinderen naar Stadskanaal om daar tot zondag te blijven. Zeer waarschijnlijk gaan we ook naar de Dierenpark Emmen, dat is echt de mooiste dierentuin van Nederland, ik ben helemaal verzot op de giraffen. Vorige keer had ik gras geplukt en dat aan de giraffen gegeven om te eten, zo mooi als ze uit je hand eten, zeg ik, ik ben bang voor vogels en voor giraffen helemaal niet! Nou ik hoop dat het mooie plaatjes oplevert.
Ik ga snel aan de slag en dan naar mijn zus.

Geen opmerkingen: