vrijdag 4 juli 2008

vrijdag 4 juli
























































Hoi Hoi,








We hadden een enorm drukke dag vandaag, er moesten boodschappen gedaan worden voor de barbeque van morgen, daarvoor moesten we ook naar de groothandel. Mijn camera moest ingeleverd worden want die is kapot. Daarna moesten we snel de stad in nog een paar, nou ja heel veel cadeaus kopen voor de jarige. Eindelijk thuis alles uitgepakt en hup naar de supermarkt voor de gewone boodschappen. Ik en mijn vader hebben er moeie voeten van.

Ik heb zojuist alles ingepakt en laat de verjaardag maar beginnen, ik ben heel benieuwd wat Andrea van haar cadeaus vindt. Ook heb ik tussendoor nog even gescrapt, een lo van Ingrid Betancourt, dus een krantenartikel. Ik vind dat we dit verhaal niet mogen vergeten, vandaar deze lo. Ik vind m bijzonder en mooi geworden. Ik zal zo direct ook mijn boekje van Guus Meeuwis plaatsen, Andrea en ik stonden helemaal vooraan, het zijn erg mooie foto's. De mooiste is de close up van het gezicht van Guus. Het boekje heb ik eerst geverfd en zelf met witte pen erbij gedoodled. Ik ben erg blij met het eindresultaat.


Ik zal de foto's van de lo plaatsten en dan zie ik jullie morgen weer.

Geen opmerkingen: