maandag 7 juli 2008

Maandag 7 juli

Wat een enorm ****weer, regen regen en nog eens regen.
Vandaag staat er niet veel op de planning, ja de klussen in huis maar wanneer staat dat niet op het programme. De verjaardag van Andrea was erg gezellig maar we hadden nog veel vlees liggen, we hebben gister nog maar een keer gebarbequed! Weer een erg gezellig avond, wel wat laat maar ach dat halen we wel weer in! Ik ga vandaag maar aan de scrap, hoewel het niet echt wil lukken, ik zie overal mooie dingen gemaakt door andere en dat wil ik ook, alleen dat lukt niet. Grote twijfel of ik het wel goed doe. Zoveel moois op scrapgebied en bij mij blijft het bij papiertje hier een bijpassende daar wat vlinders bloemen en journaling en dan zijn we klaar......er kan zoveel meer gewoon een hele mooie pagina maken....het lukt me nu niet. Nou nu genoeg geklaagd ik ga het gewoon eens proberen, dus mocht het stil zijn dan weten jullie wat ik aan het doen ben....oja en wielrennen kijken, vind de Tour gewoon erg leuk! Nou tot morgen maar weer en als ik iets creatiefs gemaakt heb zien jullie het wel!!

Geen opmerkingen: