donderdag 3 juli 2008

Donderdag 3 juli


Vandaag een saaie dag in huis doorgebracht, veel huishoudelijk taken, het huis moet aan kant want mijn zusje Andrea viert haar verjaardag zaterdag, morgen ga ik met mijn vader nog cadeaus kopen. Ik zal zo nog even wat freubelstukken plaatsen hier. Gister ben ik ook nog wezen scrappen, een mooie lo al zeg ik het zelf. Ik ben alleen de laatste tijd zo snel klaar dat ik mij afvraag....wanneer komt mijn block, wanneer komt er even niets uit mijn handen. Het blijft maar komen en dan ook in een tempo waar je U tegen zegt. Naast mij ligt een boekje klaar, geverfd en al alleen nog de foto's erin en dan is mijn aandenken aaan Guus Meeuwis ook af. Ik blijf maar foto's schieten want anders kan ik niet meer scrappen, overigens gebruik ik nu de camera van mijn zus want de mijne is er vorige week mee op gehouden. Morgen gaan we naar de winkel waar we m gekocht hebben en gelukkig valt het nog binnen de garantie.

Nou ik ga mijn boekje over Guus afmaken en ik spreek jullie morgen weer.
De lo die ik nu plaats er zit een schrijffoutje in maar dat heb ik al verbeterd. ik vind de spreuk mooi en deze foto heb ik op een dag gemaakt, ze passen wel bij elkaar!

Geen opmerkingen: