dinsdag 15 juli 2008

Dinsdag 15 juli


Ik heb een aardig drukke dag achter de boeg. Ik heb een kaartje voor mijn camera gekocht en boodschappen gehaald. Ik kook vandaag, pasta lekker makkelijk. Qua scrappen ben ik vandaag een luie donder;) Er komt helemaal niets uit mijn handen. Ik denk dat ik zo met een boek op de bank kruip en een pot thee zet. Gister heb ik nog wel een lootje afgemaakt. Andrea en Roy die in de storm op het strand staan, ze vielen bijna om toen ik de foto maakte. Het was toen ook erg koud op het strand. Misschien dat ik vanavond nog zin heb om te scrappen en anders heb ik morgen de hele dag.

Ik ga ervandoor, ik zet een pot thee en kruip in mijn spannende boek!

1 opmerking:

Anoniem zei

Erg mooi, en wat ben jij produktief zeg. Ik heb er al moeite mee om 1 keer in de week wat op mijn blog te plaatsen,

groetjes Liezbeth.